دانلود آهنگ حمید هیراد به اسم عاشق HAMID HIRAAD ASHEGH

دانلود آهنگ حمید هیراد به اسم عاشق در کیفیت های 128 و 320 

یک موزیک عاشقانه حمید هیراد به اسم عاشق در سایت موزیک ایرانی تب

دانلود آهنگ حمید هیراد به اسم عاشق

دانلود آهنگ حمید هیراد به اسم عاشق با لینک مستقیم

متن آهنگ حمید هیراد به اسم عاشق:

وای اگه بارون بزنه دلم میخواد واسه ی دلت بمیرم
وای اگه بارون بزنه هوایی میشم بهونتو میگیرم
دل بریدن از تو دیگه کار من نیست
دلبری به جز تو دیگه یار من نیست
دل بریدن از تو دیگه کار من نیست
عاشقی نکردن تو مرام من نیست
عاشق اون نم نمای بارون شدم
که شبا میباره رو ناودون
عاشق اون وقتیم که
زل میزنم به عکست کنار گلدون
عاشقونه چقدر بی بهونه
سر سپردم به دستای گرم تو نازنینم
عاشقونه چقدر بی بهونه
منم همون کسی که شبا فقط خواب تو میبینه

نفس هام به نفس های تو بنده
نگاهم از نگاهت دل نکنده
دل بریدن از تو دیگه کار من نیست
دلبری به جز تو دیگه یار من نیست
دل بریدن از تو دیگه کار من نیست
عاشقی نکردن تو مرام من نیست
عاشق اون نم نمای بارون شدم
که شبا میباره رو ناودون
عاشق اون وقتیم که
زل میزنم به عکست کنار گلدون
عاشقونه چقدر بی بهونه
سر سپردم به دستای گرم تو نازنینم
عاشقونه چقدر بی بهونه
منم همون کسی که شبا فقط خواب تو میبینه

دل بریدن از تو دیگه کار من نیست دلبری به جز تو دیگه یار من نیست عاشقی نکردن تو مرام من نیست

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128 با لینک مستقیم

دانلود آهنگ با کیفیت 320 با لینک مستقیم