دانلود آهنگ حمید هیراد به اسم گفتم بمان HAMID HIRAAD GOFTAM BEMAN

دانلود آهنگ حیمد هیراد به اسم گفتم بمان در کیفیت های 128 و 320

یک موزیک عاشقانه و جذاب حمید هیراد به اسم گفتم بمان در سایت موزیک ایرانی تب 

دانلود آهنگ حمید به اسم گفتم بمان

دانلود آهنگ حمید هیراد به اسم گفتم بمان با لینک مستقیم

متن آهنگ حمید هیراد به اسم گفتم بمان :

ه تو گفته بودم ز من بگذری روم در پی عشق ویرانگری
گفتم تا بدانی به تو گفتم تا بمانی
به تو گفته بودم که دستم بگیر کنار دلم باش و با من بمیر
گفتم تا بدانی به تو گفتم تا بمانی
گفته بودم که آرامشم می رود نقطه امن آسایشم میرود
گفتم تا بدانی
گفته بودم نرو خواهشا میشود پیش من باشی سازشم میشود
گفتم تا بدانی به تو گفتم تا بمانی

تو را دیدمت بعد عمری سلام ببین اشک شوقی که ریزد مدام
ماندن یا نماندن به پای تو ماندم یا نماندم
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا
بی وفا حالا که من افتاده ام از پا چرا افتاده ام از پا چرا
گفته بودم که آرامشم میرود نقطه امن آسایشم میرود
گفتم تا بدانی
گفته بودم نرو خواهشا میشود پیش من باشی سازشم میشود
گفتم تا بدانی به تو گفتم تا بمانی

گفته بودم که آرامشم میرود نقطه امن آسایشم میرود گفتم تا بدانی

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128 با لینک مستقیم

دانلود آهنگ با کیفیت 320 با لینک مستقیم